byBrick Interface fick i uppdrag att göra strategi och innehåll för att lansera PreOmics analysinstrument PreON.
Produktlanseringskampanj för PreOmicsABB ville hitta ett sätt att använda den senaste tekniken för att väcka intresse för produkten, både hos potentiella kunder och för att nå ut till framtida medarbetare.
VR-simulering för ABBbyBrick Interface fick i uppdrag att bygga en strategi och skapa innehåll för att lansera Miris i Nordamerika, både online och på mässor.
USA-lansering för MirisBaserat på Xamarin-plattformen skapade byBrick Interface en säljstödslösning för iOS och Windows10 för Husqvarnas B2B-säljare.
Digitalt säljverktyg för HusqvarnabyBrick Interface uppdrag var att hjälpa HIAB att marknadsföra det nya HiVision-systemet och skapa simulatorupplevelser som marknadsförings- och säljverktyg under mässor och säljmöten.
VR-simulator till HIABMed IoT appen Klimatkontroll styr du din värmeväxlare och i och med det ditt inomhusklimat direkt i mobilen, även när du inte är hemma.
IoT app för MälarenergiVi fick uppdraget att ta fram Sordins nya webbplats för att tydliggöra produktutbudet gentemot återförsäljare, samt att se över logotyp och grafisk profil.
Säljande webbplats för SordinOzonetech använder ozon för att desinficera fabriksmiljöer och livsmedelsmiljöer. De har ett behov av ett smart, enkelt och interagerande sätt att kunna visa upp produkten för sina kunder.
Virtual Reality-miljö för OzonetechGenom att profilera Hiabs egna medarbetare som ”skogsfolk” ville byBrick Interface skapa en vi-känsla som omfattade såväl kranleverantör som kund.
HiVision-kampanj för Hiab