byBrick Interface fick i uppdrag att göra strategi och innehåll för att lansera PreOmics analysinstrument PreON.

Produktlanseringskampanj för PreOmics

ABB ville hitta ett sätt att använda den senaste tekniken för att väcka intresse för produkten, både hos potentiella kunder och för att nå ut till framtida medarbetare. För att kunna illustrera varför det är viktigt att kunna simulera verkliga händelser hjälpte byBrick ABB att skapa en VR-simulering.

VR-simulering för ABB

byBrick Interface fick i uppdrag att bygga en strategi och skapa innehåll för att lansera Miris i Nordamerika, både online och på mässor.

USA-lansering för Miris

Baserat på Xamarin-plattformen skapade byBrick Interface en säljstödslösning för iOS och Windows10 för Husqvarnas B2B-säljare.

Digitalt säljverktyg för Husqvarna

byBrick Interface uppdrag var att hjälpa HIAB att marknadsföra det nya HiVision-systemet och skapa simulatorupplevelser som marknadsförings- och säljverktyg under mässor och säljmöten.

VR-simulator till HIAB

Med IoT appen Klimatkontroll styr du din värmeväxlare och i och med det ditt inomhusklimat direkt i mobilen, även när du inte är hemma.

IoT app för Mälarenergi

Vi fick uppdraget att ta fram Sordins nya webbplats för att tydliggöra produktutbudet gentemot återförsäljare, samt att se över logotyp och grafisk profil.

Säljande webbplats för Sordin

Ozonetech använder ozon för att desinficera fabriksmiljöer och livsmedelsmiljöer. De har ett behov av ett smart, enkelt och interagerande sätt att kunna visa upp produkten för sina kunder.

Virtual Reality-miljö för Ozonetech

Genom att profilera Hiabs egna medarbetare som ”skogsfolk” ville byBrick Interface skapa en vi-känsla som omfattade såväl kranleverantör som kund.

HiVision-kampanj för Hiab

+