Operations Drift & IT-support IT-supportavtal

IT-supportavtal för Små och Medelstora organisationer

20 erfarna supporttekniker som varje dag hanterar ärenden åt våra 400 kunder. Med supportavtal hos byBrick Operations så står Servicedesk och spetskompetens inom Molntjänster, Infrastruktur och IT-säkerhet till ert förfogande.

byBrick IT-support & Servicedesk

 
PROAKTIV & REAKTIV IT-SUPPORT

Med proaktiv teknik installerad på era klientdatorer så kan många problem förhindras innan de påverkar medarbetaren. byBrick Servicedesk övervakar era klienter från distans och kan snabbt koppla upp sig för felavhjälpning vid behov. Med IT-support hos byBrick har ni alltid stöd av den senaste tekniken och välutbildade supporttekniker, en kombination som håller era medarbetare produktiva.


SÄKERT

Med byBricks supportapplikation installerad så hålls era klienter och applikationer uppdaterade till den senaste säkerhetsnivån, välj ett av våra mer omfattade IT-supportavtal så får ni Antivirus som tjänst, en företagsklassad antivirusapplikation som övervakas från distans av byBricks säkerhetsteam.


ENKELT & SNABBT

Med byBrick Premium Service Level Agreement så får ni högsta prioritet i vår Servicedesk. I kombination med vår supportapplikation, som gör det enkelt för era medarbetare att gå in i en fjärrsession med våra tekniker, så får ni snabbt rätt IT-support.


TILL ETT FAST PRIS

Proaktiv support, tillgång till servicedesk och en dedikerad teknisk account manager, allt till ett fast pris som ger er möjlighet att kunna budgetera för IT-kostnaden.

"Tack vare byBrick och deras fastprisåtagande kan vi fokusera på vår kärnverksamhet och våra kunder utan att behöva bekymra oss för IT"

- Fredrik Forssman - Advokat/Delägare, Grönberg Advokatbyrå

byBrick | IT-supportavtal

 

  SUPPORTAVTAL HANTERAD KLIENT ARBETSPLATS SOM TJÄNST
IT-support genom Servicedesk Enligt timdebiteringsmodell
Proaktiv IT-support och IT-drift (Patchning och övervakning)  
Dedikerad teknisk kundansvarig (TAM)  
Antivirus som tjänst  
IT-support till fast pris  
Strategisk IT-rådgivning och IT-roadmap  
Månadsrapportering och förvaltningsmöten  
Office 365 hantering & IT-support  
Office 365 licens    
Hårdvara som tjänst    
Service Level Agreement (SLA) BAS PLUS PREMIUM
  Kontakt Kontakt Kontakt

Vanliga frågor och svar

Kontakta oss