byBrick IT-support & Servicedesk
PROAKTIV & REAKTIV IT-SUPPORT
Med proaktiv teknik installerad på era klientdatorer så kan många problem förhindras innan de påverkar medarbetaren. byBrick Servicedesk övervakar era klienter från distans och kan snabbt koppla upp sig för felavhjälpning vid behov. Med IT-support hos byBrick har ni alltid stöd av den senaste tekniken och välutbildade supporttekniker, en kombination som håller era medarbetare produktiva.
SÄKERT
Med byBricks supportapplikation installerad så hålls era klienter och applikationer uppdaterade till den senaste säkerhetsnivån, välj ett av våra mer omfattade IT-supportavtal så får ni Antivirus som tjänst, en företagsklassad antivirusapplikation som övervakas från distans av byBricks säkerhetsteam.
ENKELT & SNABBT
Med byBrick Premium Service Level Agreement så får ni högsta prioritet i vår Servicedesk. I kombination med vår supportapplikation, som gör det enkelt för era medarbetare att gå in i en fjärrsession med våra tekniker, så får ni snabbt rätt IT-support.
TILL ETT FAST PRIS
Proaktiv support, tillgång till servicedesk och en dedikerad teknisk account manager, allt till ett fast pris som ger er möjlighet att kunna budgetera för IT-kostnaden.