IT-support

30 erfarna supporttekniker som varje dag hanterar ärenden åt våra 400 kunder. Med supportavtal hos byBrick Operations så står Servicedesk till ert förfogande.

byBrick IT-support & Servicedesk

 
PROAKTIV & REAKTIV IT-SUPPORT

Med proaktiv teknik installerad på era klientdatorer så kan många problem förhindras innan de påverkar medarbetaren. byBrick Servicedesk övervakar era klienter från distans och kan snabbt koppla upp sig för felavhjälpning vid behov. Med IT-support hos byBrick har ni alltid stöd av den senaste tekniken och välutbildade supporttekniker, en kombination som håller era medarbetare produktiva.


SÄKERT

Med byBricks supportapplikation installerad så hålls era klienter och applikationer uppdaterade till den senaste säkerhetsnivån, välj ett av våra mer omfattade IT-supportavtal så får ni Virusskydd som tjänst, en företagsklassad antivirusapplikation som övervakas från distans av byBricks säkerhetsteam.


ENKELT & SNABBT

Med byBrick Premium Service Level Agreement så får ni högsta prioritet i vår Servicedesk. I kombination med vår supportapplikation, som gör det enkelt för era medarbetare att gå in i en fjärrsession med våra tekniker, så får ni snabbt rätt IT-support.


TILL ETT FAST PRIS

Proaktiv support, tillgång till servicedesk och en dedikerad teknisk account manager, allt till ett fast pris som ger er möjlighet att kunna budgetera för IT-kostnaden.

"Tack vare byBrick och deras fastprisåtagande kan vi fokusera på vår kärnverksamhet och våra kunder utan att behöva bekymra oss för IT"

- Fredrik Forssman - Advokat/Delägare, Grönberg Advokatbyrå

byBrick | IT-supportavtal

 

  SUPPORTAVTAL HANTERAD KLIENT ARBETSPLATS SOM TJÄNST
Servicedesk IT-support
Proaktiv IT-support  
Proaktiv klientövervakning  
Dedikerad kundansvarig  
Virusskydd som tjänst  
Fastprissupport  
På-platssupport  
Office 365 hantering & IT-support  
Office 365 licens    
Hårdvara som tjänst    
Service Level Agreement (SLA) BAS PLUS PREMIUM
  Kontakt Kontakt Kontakt

Vanliga frågor och svar

Kontakta oss