Management Aktuellt Snabbguide ITIL4

 ITIL 4 i korthet

Budskapet i ITIL 4 är att värde skapas mellan och för samtliga intressenter i en tjänsteleveransmodell. För att skapa en helhet styr nu ett antal grundprinciper allt arbete och struktur.  Men trots att det finns stora fördelar med denna nya teori kring Service Management, lanserad i form av ITIL4, så står många organisationer inför frågan hur de inkluderar metodiken i sitt nuvarande sätt att arbeta enligt ITILs ramverk. Har du dessutom börjat arbeta enligt andra metoder så som SAFe, Lean och/eller DevOps, kan det för många  verka väldigt svårt att förstå hur dessa modeller ska sammanmfogas ihop med ITIL inom en och samma organisation. 

Fri rådgivning

byBrick Management erbjuder under februari möjligheten till fri rådgivning och inspiration skäddarsytt efter din verksamhets aktuella situation. Ta vara på erbjudandet om att få en kostnadsfri timme med en av våra ITIL experter som kan beskriva hur du kan ta an denna utmaning. Syftet är att ge dig inblick i och förenkla förståelsen för hur ITIL 4 kan tillföra värde i din organisation. Vi har en bred erfarenhet av att ha hjälp olika företag i deras arbete med att utbilda, implementera och efterleva ITIL4. 





Ja tack, kontakta mig gärna kring ert erbjudande.
Företag*
Förnamn*
Efternamn*
E-post*
Mobil*
Erbjudande*
Mats Hultman Senior Management Consultant
Jessica Laos Business Developer