Utnyttja den fulla potentialen i Office 365

Hur avgör jag om Groups, Teams eller Yammer är bäst för min organisation när det kommer till samarbete och informationsspridning? I vilka situationer är SharePoint rätt väg att gå? Hur integreras Office 365 med mina interna system och hur anpassar jag produkten till min organisations behov på ett tillförlitligt sätt?

Släpp lös kraften med ett effektivt samarbetsverktyg

Allt fler organisationer upptäcker kraften i Office 365. Här ryms allt från dokumenthantering och innehållspublicering till sammarbetsverktyg och automatiserade arbetsflöden. Men det är inte alltid så lätt att hitta rätt i en så omfattande produkt.

Våra specialister inom samarbetslösningar sitter på svaren och stöttar din organisation vid införandet av Office 365 hela vägen.

Genom behovsanalyser och workshops med verksamheten tar vi på byBrick Development fram planen på hur just din organisation skall maximera nyttan i Office 365. I den efterföljande utvecklingsfasen arbetar vi iterativt med anpassning av systemet i korta cykler. I vissa fall krävs mer avancerade anpassningar och där är vi noga med att dessa sker på ett säkert sätt och att de följer Microsofts riktlinjer.

För att införandet till sist skall bli lyckat krävs att lösningen förankras hos användarna och här arbetar byBrick Development med utbildningar och seminarier, både för slutanvändare och administratörer.